you bet it all when your heart is on the line

god morgon :)

ligger och läser i nk-boken och kollar på mtv. fast det fortfarande är tidigt har jag redan varit med pappa och hämtat min byrå och tvättkorgen så nu börjar man garanterat känna sig hemma här. längtar tills jag får hit sängen också och lite småsaker som skålarna och ugnsformen haha vuxenpoäng?
ikväll ska jag köpa friskiskort också, och gå på skivstång. och kanske bestämma mig för vilken nation jag ska gå med i, känns som att det är läge nu.

idag har både jag och tetris skola, hon mellan 12.15-14.00 och jag 13.00-14.40.
och imorgon ska tetris hem till landet och sova så jag blir ensam hemma haha sjukt.



im only gonna break break
im only gonna break break you heart



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jaha du menar så :D ja men vad ska man ha för program om man ska göra de då? Har du några tips? ;)

2010-01-26 @ 14:36:21
URL: http://evaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0