in the meantime, i hope you know what you're doing

halo (så som melle säger när hon är lite extra mongo, bara för att hon är i uppsala nu liksom)

är för en gångs skull färdig i tid.. undra vad som är fel? kommer ju ändå missa bussen för allt kan ju inte bara gå smidigt som det ska när det kommer till mig..
sitter hemma hos mamma nu och har fått torsk och potatis i magen, himla gott. mamma själv har redan åkt ner på stan för att dricka öl och jag har sminkat mig och målat naglarna så jag är fit for fight hela helgen.

tidsfördriv?
FEMTON ÄR DU?
1. Är du snygg? så jävla
2. Är du fet? ibland
3. Är du smal? ja
4. Är du en sportfåne? in heart
5. Är du rolig? roligast
6. Är du sjuk? inte fysiskt hehe
7. Är du feg? noway
8. Är du törstig? JA, så ikväll blir det dricka
9. Är du 15 år? hoohoho nej
10. Är du rik? så långt ifrån man kan komma
11. Är du fattig? som en lus
12. Är du smart? ye
13. Är du shoppingsugen? konstigt nog inte
14. Är du retsugen? som vanligt
15. Är du saknad av någon? i think so
FYRA SKULLE 
1. Skulle du vilja vara längre? nej
2. Skulle du vilja väga mer? lite kanske
3. Skulle du vilja träffa en kändis? hm.. jo, channing min man kanske
4. Skulle du dricka dig full nu? haha.. joråsatteee
SJU KAN 
1. Kan du vifta på öronen? nej
2. Kan du slicka dig på näsan? nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? ja
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? arå
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? ja
6. Kan dina vänner lita på dig? absolut!!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? har redan
TRE ANTINGEN ELLER 
1. Pierca tungan elr näsan? tungan igen
2. Vara seriös eller rolig? båda
3. Brinna upp eller drunkna? drunkna
SVARA ÄRLIGT. 
1. Tycker du om någon just nu? ja det gör jag!
2. Sol eller måne? sol
3. Vinter eller höst? sensommar
4. Soligt eller regnigt? what do you think?
OM MIG 
1. Hur mycket är klocka just nu? 20.05
2. Vart vill du bo? på rundeln med petra
3. Hur många barn vill du ha? 2 tror jag
4. Vill du gifta dig? nja..

dagens outfit - min nya weekdaytröja, svart hög kjol/klänning under och strumpbyxor och gröna conversen till det. ball som vanligt.
dagens händelse - stan, middag hos mamma, inflyttnings/födelsedagsfest
dagens favorit - att lisa tycker det är roligt att jag handlar mjölk..
dagens stygging - jonas


nej fan, vem kommer palla läsa den här skiten sen med massa sånna. nu ska jag fortsätta ha rekordmånga konversationer i facebookchatten som jag hatar. men det är nice. läsa lite gamla blogginlägg också. tiden måste ju gå liksom, en timme kvar. borde väl sluta pimpla vin nu om den här kvällen ska bli lyckad haha
pussen och kramen yao

Kommentarer
Postat av: jonas

det där med dagens outfit, händelse, favorit, stygging känner jag nog igen?? om man kollar i mitt arkiv kan man hitta att det var det som avslutade varje inlägg...hmm :)



DU ÄR STYGG!

2010-01-30 @ 11:25:39
URL: http://jonassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0