this time

phiphi nu.
internet pa min dator funkar inte men de har en miljard internetcafeer har dar det kostar 2baht per minut, alltsa typ 40 ore? hm, vart i alla fall eftersom jag vill halla lite koll pa farmor. hon mar inte sa bra sa jag aker troligtvis hem lite tidigare. vi far se hur mycket tidigare bara.. om jag anda ska hem tidigare sa kanske jag passar pa att komma hem sa jag hinner plugga nagot i var, kans superdumt att bara kunna sitta och glo en hel termin till om jag anda ska hem tidigare.. men inget bestamt, allt i thailand gar ratt spontant till. lar ju i alla fall ringa kilroy och kika laget om hur langt innan man maste boka om biljetten. men anyways, kan handa att jag stannar har tills vi aker hem, men inget sakert pa den punkten heller. kanner mig pa nagot vis for gammal for huset i patong, trots att jag ar yngst (utom en tjej som ar och halsar pa sin storasyster i en vecka), kanner mig liksom for mogen pa nagot satt. dumt att kanna sa efter tva dagar haha alla ar i alla fall supergulliga sa det ar inga problem.

phiphi da, sa javla fint. langgrunt sa in i helvete och vattnet ar sa varmt att det inte svalkar, duschen i hotellrummet har inget varmvatten sa att duscha ar det enda som svalkar. ratt skont faktiskt. vi kom hit igar och eftersom vi inte sovit nagot alls natten innan somnade vi sa fort vi kom hit. sov till 8 ungefar, da fixade vi till oss lite och gick ut och kikade, at sandwich pa piren och sen kollade vi in en svensk klubb, pratade med agaren om jobb och sadar. men vi vill nog inte jobba dar, han var valdigt dryg och lite 'jag ager hela varlden' typen.. ska kolla lite ikvall ocksa men kanns som att jag kommer strunta i att jobba och bara njuta medans jag ar har. klarar mig anda pa de 3000 kr jag vaxlade in haha sa javla skont alltsa, slosar mindre att leva lange har an en chartervecka tjoho.

ska maila mamma nu ang universitet i var..
vem vet, vi kanske ses snart.
puss

Kommentarer
Postat av: fredrika

2010-01-10 @ 11:45:29
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/
Postat av: fredrika

oj. mycket jag skrev i första kommentaren (Y). hihiih. asbra update, cred till dig måste jag säga. åh det låter som att du har det helt ok i den underbara värmen.

just nu är jag så nervös jag kan bli typ. å när jag bli nervös blir jag kissnödig så jag är kissnödig hela tiden. hihi. men ja, jag rycker ju in imorgon. å jag har verkligen ingen koll på nåt för att de har bara skickat typ. "du ska vara där då, ha med dig detta" vet inte om jag ens ska ha trosor med mig?! eller får jag springa runt i kallingar hela elva månader. gaaaaaaah. jaja. lite småupdate från mig.

men försök uppdatera så mycket du kan, är kul å läsa. hoppas farmor blir bättre dock! PUSSÅKRAMIZ!

2010-01-10 @ 11:49:00
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/
Postat av: Moa

Hoopas de blir bättre med farmor!

men hoppas för din skulle att du stannar så länge du själv känner.

Oj, för mogen i huset? Ha ha....kämpa på gumman!

Vi ses när vi ses <3

2010-01-10 @ 13:43:08
Postat av: Sanna

Du ska se att allt går bra. Passa på att njuta när du väl är där. Jag förstår att det är jobbigt att slita sig från allt det jobbiga, men ta det sen när du kommer hem och ge dig själv lite lugn och ro. Du om någon förtjänar det nu<3

Jag saknar dig och hoppas att vi ses när det är menat att du ska komma hem.

2010-01-10 @ 14:38:31
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: cuz

du stannar tills jag säger åt dig o komma hem!!capish!!? än så länge vill vi inte ha hem dig! så stanna o njut av värmen, du kommer bara ångra dig när du kommer hem! så chilla på stranden o jag fixar här hemma..jag e ju skyldig dig några ;) pusspuss

2010-01-10 @ 17:45:21
Postat av: Melina

Härligt med lite uppdatering från ditt håll! ;) du har fått min på din mail också. Tänker på dig snuffan, passa på och njut nu! Du förtjänar det efter ditt jobbiga år här i Sverige!



Massa kärlek till dig.

Puss

2010-01-10 @ 20:50:14
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: victor

malin jag har iallafall tyckt att det har skulle bli en resa som vi spenderade tid tillsammans och inte pa tva olika stallen. jag angrar nu enda att jag inte foljde med till phiphi, men da for stunden kandes det ratt, for det kandes som du var sur pa mig, och jag visste inte ens varfor, och da blev jag sur pa dig, och ville inte folja med.



det var som att vi laddade infor den har resan i 3 veckor innan med dagliga sms och taggtagg och sen sa fort vi kom hit sa sluta du vara glad och blev fett knas mot mig. vafan hande dar lixom?

hur som helst, jag kanner nog ocksa lite som dig, jag akte inte till thailand for att festa varje dag, ungefar sa som josef o co gor, jag akte hit for att se saker, och fundera pa vad jag vill gora i framtiden. sa om bada vi kanner sa sa behover vi ju inte ga ut och festa varje dag, utan vi kan gora det vi vill?



hoppas du gar in pa nagot internetcafe nu sa du kan se det har.



Virre



2010-01-11 @ 07:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0