this don't even feel like falling

13.00, det är då jag börjar. innan dess ska jag hinna köpa block på stan. och så ska jag hitta dit förstås. duscha och käka frukost var det jag skulle hinna innan jag åkte.
ställde klockan på 10.00.

7.00 vaknar jag, och kan inte somna om. går upp och käkar kräm, pratar med thailand och målar naglarna. det är det jag hunnit so far. nu är jag så kissnödig att jag nästan spricker men kan inte gå och kissa. lycka till att torka mig när naglarna inte får nudda något haha
hej ilandsproblem.

naturkunskap b då, vi får la se hur det går. mvg måste jag kirra i alla fall, allt för att höja mina poäng och säkra en plats på logoped. ska väl inte vara omöjligt.

ikväll vid 8 kommer josefine och hämtar upp mig. vi ska spendera natten hos farmor så hon ska kunna sova. hon måste ha en mask över ansiktet som hjälper henne med att cirkulera syret i blodet. masken trycker alltså ner syre och suger ut koldioxid. den där masken gör att man får panik så ifall ingen sitter och håller henne i handen så får hon panikattacker. tänk själv att ha en stor grej som täcker hela ansiktet som andas åt dig trots att du är vid medvetande, inte så behagligt.

i veckan ska jag köpa friskiskort också, ska bli skönt att bli stammis på skivstången igen. och att hänga med i mammas och moas snack om vilka ledare som gör vad på semestern, vilken sexuell läggning de har och var de bor. det knasiga är att jag faktiskt är allvarlig nu.


är för övrigt på jävligt bra humör just nu och kommer nog gå runt och små-le hela dagen.
hej då.


Kommentarer
Postat av: Moa

FRISKISOCHSVETTIS!!

Björns skivstång/kond nästa torsdag? Jag ska kööööra! :D

2010-01-21 @ 11:30:24
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: p

haha, du får se den live imorrn ;)

åh, du måste ta med det så jag får läsa! :D

2010-01-21 @ 11:49:27
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: Natalie

välkommen tillbaka till pluggandet! ;D det känns för övrigt galet konstigt att plugga igen :p vad är det för nåt som ingår i naturkunskap b? fundilerat en del på det faktiskt!

2010-01-21 @ 16:28:22
URL: http://visomarpita.blogg.se/
Postat av: Natalie

haha, koll är totalt överskattat! :D mest nyfiken för jag tror jag har läst naturkunskap b fast uppstyckat liksom? eh, ja precis.

2010-01-21 @ 17:28:51
URL: http://visomarpita.blogg.se/
Postat av: Josefin

Diggar bilden! :)

2010-01-22 @ 14:38:25
URL: http://swiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0