she just want to dance

japp då var man flyttad hemifrån igen då.
helt underbart.


har varit och handlat lite mat på vägen hit så nu längtar jag tills frukosten imorgon. har bäddat sängen och packat upp en massa ljus för att få bort den där opersonliga hotell-känslan i lägenheten också, samt kalle kaktus och satc-boxen såklart som alltid är med mig haha. sitter på golvet och kopplar in högtalarna nu. kläderna varken har jag eller tänker jag börja packa upp ikväll, för jag har än så länge ingenstans att lägga dem. när jag får tag på pappa ska han få hjälpa mig att flytta hit byrån, så förhoppningsvis kan jag packa upp kläderna redan imorgon.

kollar på en svensk knarkfilm på fyran med tetris och ska förhoppningsvis gå och sova snart för som vanligt sen jag kom hem från thai är jag svintrött på kvällarna. iofs är väl det bra så jag har dygnet rättvänt nu när jag har min lilla "nystart". plugga, träna regelbundet igen, flytta hemifrån, sluta äta godis i veckorna oooosv.

jaja, slutsnackat för nu.
later dudes, och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0