sex, drugs and rock n'roll

god morgon sötisar.
söndag idag, någon som har söndagsångest?
kan tala om att jag absolut inte har någonting ens i närheten av ångest just nu. så himla nöjd med allt.

idag flyttar jag ut från mitt rum i eriksberg och flyttar in i en lägenhet på rundelsgränd. taggad? svar ja. kommer bli sjukt kul och jag och tetris brukar ju lyckas utmärkt med det mesta så kommer bli helt jävla awesome, helgrymt. skanstull-söder goes uppsala-town.
ska även åka och hämta grejer i farmors hus vid tre, klepta lite med josefine. blir nog bra. en säng ska jag bland annat lägga vantarna på så jag slipper tältsängen på rundeln.
vid 5 är vi (mest jag) bjudna på middag hos olle och eva. tvivlar inte en sekund på att det kommer bli något annat än tokmysigt.

later ok? pk

känns ju onödigt att vara där när man kan vara här i sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0