rewind

snygg - snyggare - ellinor
ball - ballare - min redigering


lektionen idag gick alldeles kalas och på torsdag är det lab som gäller, och nästa vecka kör vi prov. tror det kommer gå helt okej och jag ska läsa i nk-boken varenda dag. det har jag lovat mig själv och det ska petra påminna mig om varenda dag, det finns inga genvägar. gick ner på stan och köpte tändare (jag har tagit med mig 200 ljus hit och det kan vara till fördel för mysstämningen ifall man kan tända dem) och blodapelsiner (dem såg så goda ut där på frukthyllan så jag kunde inte låta bli) på vägen hem. nu sitter jag och kikar på lite olika nationer och om en timme ska vi käka köttfärssås och spagetti. kl 8 blir det skivstång på väderkvarn, taggad och faktiskt lite nervös. vad har jag gett mig in på? haha

imorgon är första lektionen på uppsala universitet och jag kommer att få hänga i nybyggda blåsenhus bredvid botaniska. ska bli kul med det också, få testa på riktigt universitetsliv.
nejni, ska kissa lite nu och sen är det väl snart dags att plocka ur tvätten också. haha torkställningen står i duschen, man gör vad man måste när man inte har så mycket space.

later mah'fakkas

Kommentarer
Postat av: cuz

du har väl vart o hälsat på på sjukan??annars blir jag vaaansinnniiiig!!!!adjö

2010-01-26 @ 17:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0