'cause i'm crazier when i'm next to you

tro det eller ej sötisar, men jag har börjat packa.. eller snarare lagt fram lite grejer på sängen. ser oroväckande lite ut för en så pass lång vistelse samtidigt som det känns som att jag kommer släpa med mig alldeles för mycket. what to do, what to do?
någon packningsexpert som vill komma förbi med en hjälpande hand?



de kunde säga vad som helst till mig, de kunde dra åt helvete
men ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen

det enda jag riktigt hör nuförtiden är en vind som blåser genom staden
och att dina ord i natten är det enda som når in

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar dig Malin, så fantastiskt mycket och helhjärtat. Jag ska göra allt för att få hälsa på dig och dina snea vänner i asien.

Jag förväntar mig många inlägg och mail, som berättar hur du har det och hur du mår. Vad ska jag annars göra utan fesken liksom?

<3

2010-01-03 @ 16:33:18
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Bobbo

framförallt att sjunga med extremt högt och falsk oclkså!

2010-01-03 @ 22:51:12
URL: http://pungdask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0