maybe another time

hej bebisar.
har nyligen slutat jobba for dagen. (kanske ska beratta vad jag jobbar med.. en bar/krog har pa phiphi, tva timmar pa stranden pa dagen och tre timmar pa kvallen utanfor baren) det ar kul och valdigt chill och valdigt enformigt haha mitt jobb gar mycket ut pa att flirta och igar (min och martinas forsta dag) gick det battre for stallet an det gjort pa lange. det galler att veta hur man flirtar, vilket jag ganska omedvetet ar grym som fan pa.. tror ni dar hemma vet vad jag menar haha
somnade i vilket fall som helst inte forens vid 6-7 imorse sa ikvall foljde jag inte med pa efterfest pa stranden, tankte istallet varva ner lite har och kolla laget med hemresa osv.

varken vet eller orkar fantisera ihop nagot mer att skriva om sa vi hors val en annan dag. puss, miss you guys!

Kommentarer
Postat av: p

miss u to flirtis

2010-01-11 @ 21:48:53
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: maria

haha jag vet vad du menar. saknis <3

2010-01-12 @ 10:33:00
Postat av: Mathilda

Varit på andra ön än? Den är hur fin som helst! Saknar dig älskling<3

2010-01-12 @ 12:12:00
URL: http://mathildaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0