let's get down

jahapp, då var man hemma i sverige på riktigt igen då. känns som att man varit borta i två år samtidigt som det känns som att jag inte varit borta alls, som att det aldrig riktigt hände. sjuk känsla alltså, lite deppigt att vara hemma trots allt.

"sov" på heathrows terminal 5 igårnatt och lyckades ta ett tidigare flyg igårmorse. kanon, blev hämtad av matte på stationen och söten hade tagit med sig tjocktröja till mig haha vi åkte hit och åt lunch och sen blev det dusch (<3) för mig innan josefine kom och hämtade upp för visit hos farmor på sjukhuset. satt väl där till 7-8tiden innan jag åkte hem och åt middag och sen totaldäckade i en renbäddad säng. finns det något härligare än att få sova i sin egen säng efter att man varit borta? svar nej.

idag är det full rulle igen. sitter och läser igenom all post jag fått under tiden jag var borta (när jag är hemma får jag aldrig post, nu har jag fan en hel hög), visserligen mycket från universitetet. snart ska jag plocka ur diskmaskinen och stoppa i två tvättar i maskinerna och sen åka och käka lunch hos sanna. vid halv 3 ska jag till farmor igen och sen åker jag direkt därifrån till maria. sen blir det väl hem och däcka igen, känner redan nu hur skönt det kommer bli att krypa ner mellan lakanen igen haha
ska fortsätta läsa igenom all post nu och sen klä på mig. later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0