lately things been coming on real nice

hej på er latmaskar. (josefine haha)

igår vart det hålligång igen, inte lika galet som i fredags men inte fan var det lugnt. en jägershot ifrån kanske.. saluhallen stod på schemat efter förfest hos maria vid vaksalatorg. gled in och softade där till två-halv tre, shakeade som bara jag och smarran kan ungefär (lite nostalgi från i somras).
gick sen hem med nitlotten, lisa crondahl haha nejnej, fan vinstlott på den. vi kom hem och började steka kyckling och lite sånt och sen däckade vi vid halv 5.



nu har lisali precis gått och jag ska börja sätta på mig skorna och traska mot akademiska. lilla snuttfarmor åkte in på akuten igen dagen efter hon hade fått komma hem. blir så irriterad, "vi visste inte att hon behövde syrgas".. nej för vi har inte haft möte om det och att hon blir blåare och blåare betyder ju inte alls att något är fel? ska dit nu i alla fall och sen blir det lugnt ikväll, plugga lite nk och spana på blocket efter böcker till bums-kursen kanske.

bye mah'fakkas

Kommentarer
Postat av: maria

TACK FÖR IGÅR GULLE

2010-01-31 @ 16:31:00
Postat av: cuz

waaaaaaazaaaaaaaap!!! fan e sugen på en riktig, med inlevelse ;) så va beredd haha äre jag som e latmask eller e de du som e ben-lös?? aja later stupid :P pussss

2010-01-31 @ 18:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0