let me feel you, carry you higher

ye ye wow wow
vad har dagen att erbjuda då?
jo det ska jag tala om för er..

från nu och fram till halv 2 ska jag ta rätt på tvätten, plocka ur diskmaskinen som jag nyss satte på, plocka rätt på all min packning som numera ligger utspritt som en fin matta på mitt golv, duscha och klä på mig, ladda in de få thailandbilderna som hamnade på mammas kamera till datorn (martina, lägg upp dina bilder på face så man får se dem), ansöka om csnbidrag och kolla hur man gör med kårleg (är jag för sent ute?).
finns inte en chans i den här världshistorien att jag kommer hinna allt det där på 2 timmar. men jag får väl börja och fixa klart resten på söndag förmiddag.. som att ni bryr er speciellt mycket? haha

kl 2 ska jag hämta och skjutsa jullan och sen åka till petra, blir mys, planering inför framtiden och middag där och sen kl 9 ska jag gå på bio med matte. får se vad vi väljer att glo på men en sak som är säker är; popcorn big size och fet cola. längtar haha


herregud, sånt här känns som någon allvarlig sjukdom. så knasigt det kan bli.

HEJ DÅ.
talk to you never


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0