imma run this town tonight

yo ma' hoes, waddap?

jag är nyhemkommen från walle nu. har varit full rulle hela dagen, eller hela em i alla fall. nk kl 3, sen direkt ner på stan för att köpa mjölk och strumpbyxor. hittade inga sistnämnda så gick ledsen hem med min mjölk. vände i princip i dörren för att åka till kåbo och bli bjuden på riktig lyxmiddag med rött vin till. det var riktigt jävla gott alltså, men det är det nästan alltid när walle(s föräldrar) bjuder på mat.

nu är jag heldöd alltså, sjukt hur trött jag är på kvällarna. igår blev det lite senare än vanligt. lyckades på något underligt maner hålla mig vaken till 3 (med hjälp) men ramlade fram till sängen när jag insåg hur svårt det är att ha konversioner med folk när hjärnan somnade för en halvtimme sen.
känns lite så nu också faktiskt. riktig pensionär har jag blivit.

imorgon ska jag hänga i gamla kära eriksberg på kvällen. vid 5 ska jag hem till mamma på middag och sen ska jag på inflyttnings/födelsedagsfest.
imorgon kommer frugan hem också, redan vid 10 på morgonen så hon kan få komma som en prins och pussa på mig som att jag har sovit i tusen år så jag vaknar. true loves first kiss typ.. fast det är ju omöjligt. vi har ju pussats förr. och jag har ju inte sovit i tusen år utan i kanske 8 timmar. och tetris är ju faktiskt ingen prins..
stan är en plan för morgondagen också, hitta strupmbyxor!! måste ju finnas några fina i den här staden.

jonas - bilder på lägenheten ska jag försöka langa inom en snar framtid.


nej nu ringde sanna, hon och lisali har skakat av sig efterfestsugna tyskar och ska nu komma hit och slagga. ta med sig något gott skulle de göra också, sicka brudar alltså.

kiss n hug då såklart.




har ju glömt att langa den här lilla roliga. bästa killen i världen det är vad han är. bara 3 barre men har redan vettiga saker innanför pannbenet!
jocke - lägg dig där i den andra sjukhussängen bredvid farmors om du vill.
ossian - nej jag är inte sjuk, jag är en pojke.



Kommentarer
Postat av: jo'ho'bro

OSSIAN! :D <3

2010-01-30 @ 11:27:01
URL: http://jonassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0