i'd take a bullet for you 'cause you mean the world to me

har lust att skriva något men vet inte vad. har lust att lägga upp en bild men orkar inte koppla in externa. har lust att lägga upp en låt och det ska jag göra. men blir så tråkigt med bara det? ni får nöja er i alla fall.


väskan är halvpackad nu i alla fall och imorgon har jag några konkreta saker att fixa (gillar när det är så, och gillar att det inte går att skjuta på längre). jag som gör saker i sista sekunden ska göra sakerna nu, för nu är sista sekunden. knas, riktigt knas.
imorgon är det måndag och sen är det tisdag och då slipper jag sverige för ett tag. knas på den också.
ska kika sista 20 min av ett gossipavsnitt och sen slagga.
later visst?

men skål på mig där bak.
och sedär, bild fick ni också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0