i hope it's going to make you notice

hallå.
vaknade vid 11 imorse och drog en frukost på väg till stranden. blev sola och bada sen hela dagen och vid 5 tror jag vi ramlade in i huset igen. dusch och sen tuktuk till en ascool restaurang. man fick plocka på sig massa olika saker från en buffe (fanns allt från pommes till olika woks, massa olika köttsorter och frukt) sen satte man sig vid ett bord där det stod en grill med kokande vatten runt på så fick man göra iordning sitt kött och koka sina nudlar själv. skitroligt haha, önskar att jag haft kameran med mig. men man blir så lat på sånt, är så lätt att bara stoppa lite pengar i fickan och sen gå istället för att behöva hålla något i handen.

imorgonbitti åker vi iväg mot phiphi, jag, martina och två tjejer till från huset. jag och martina ska kolla jobb och de andra två ska bara semestra. beroende på hur jag gillar phiphi så kanske jag följer med semestertjejerna tillbaka till huset på måndag eller tisdag. annars stannar jag kvar med martina i ungefär en månad eller så. får alltså se när nästa internettid blir. kanske på tisdag, kanske i februari, kanske tidigare eller senare än så. ska i alla fall bli nice att bo på hotell i minst en natt i alla fall, toaletterna här i huset är inte att leka med. fan tre miljarder gånger värre än toan på max haha

puss älsklingar, saknar er. vill ha er här.

inatt har jag förövrigt fått mina första myggbett så nu är det väl bara att vänta på den där bungofebern eller jadijadi vad den nu heter.

Kommentarer
Postat av: Melina

och vi saknar dig!! jag mest. förstås.

2010-01-08 @ 14:51:34
Postat av: Moa

Åh läser med glädje!

Njut av phiphi...så kikar jag in på din blogg med förväntan till nästa inlägg.



Miss you!

2010-01-08 @ 21:46:05
URL: http://moahals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0