i got a feeling

hej hej halla.
hur mar ni?
vad har "vi" for temperatur i sverige?

har inte sa mycket att skriva nu sa tankte langa den varje-dag-agenda som jag nyss mailade till melina. vet att jag hade velat lasa en san ifall nagon av er var i min sitts nu.
en dag ser val ut som att vi gar upp kl 11, tar det lugnt, gar och kakar frukost pa nagot stalle har omkring, gar ner till stranden och latar oss. vid 3 gar vi till jobbet och hamtar flyers som vi sen delar ut pa stranden (ar egentligen en timmes jobb men det tar typ en halvtimme) sen antingen softar vi mer vid stranden eller sa gar vi och kakar eller sa gar vi hem och duschar, kollar datorn, fixar oss. kl 9 borjar vi jobba igen, da ar det tre timmars raggning utanfor stallet vi jobbar tillsammans med en till svensk tjej och en kille fran ..nagon annanstans haha. kl 12 slutar vi och da drar man antingen hem och sover alternativt stannar kvar pa klubben dar vi jobbar till 1 (allt stanger da, och da gar alla ner till stranden och efterfestar) eller gar direkt till stranden eller nagon annan nice efterfest man hittat och hanger med lite softisar till kanske 6tiden eller sa.. da sover man till 11 och sa borjar dagen om igen..

forsokte forresten ocksa anvanda min egen dator nyss pa det tradlosa internet vi har pa jobbet men det ar nagot knas med mitt batteri sa det gick inte sa bra.. fick inte ens pa datorn liksom. sa det blev till att slanga sig pa en av datorerna har i varat guesthouse och paya strax under 12 kronor i timmen, javla dyrt va? ;)
nehej ni, ska svepa colan, klippa av en nagel som gatt av, hanga lite under flakten inne pa rummet och sen borja jobba om cirka en timme.
see ya, wouldnt wanna be ya!

love

Kommentarer
Postat av: Melina

I Mullsjö är det idag runt 10 minus. Inne i Jönköping dock ligger det runt 4 minus. Så det är faktiskt inte jättefarligt.



Härom dagen var det på riktigt 24 minusgrader i Mullsjö. Jag fick frost på mina ÖGONFRANSAR!! asobehagligt! haha.



pussaas

2010-01-13 @ 15:08:16
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: MOA

Vi började skolan idag!! Sista terminen liksom.

Och gissa vad jag ska göra ikväll? testa Afrodans!



Så skönt ni verkar ha de! brun än då? :)



KRAM

2010-01-13 @ 15:26:58
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: maria

ÅH VAD UNDERBART ÄLSKLING!

2010-01-14 @ 00:15:29
Postat av: cuz

Faaaan va naaajs! jag e så avis. men du, for real, hur mycket kan du fixa boende där borta, o vad typ skulle de kosta? vet du? e fett sugen på att dra iväg alltså..T.T.Y.L =) puss

2010-01-14 @ 06:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0