i don't want to wake up from you

god morgon,
hur står det till?

idag ser planen ut som följer;
ner på stan vid 12 för att köpa hudkräm och ett skrivblock och för att skriva in mig på snerikes nation. innan tre ska jag käka lunch också för kl tre ska jag befinna mig på blåsenhus och enligt schemat så är jag väl hemma strax efter sex. och då blir det middag. och då har nog tetris redan åkt hem till föräldrarna. någon som vill komma hit och laga mat till mig? haha

snackar med min thaichef just nu, hahaha skönare grabb är svår att hitta alltså. "malin: i have to go pee. later dude. ben: oooh got skype? can i watch? malin: buhu youre such a hoe hahaha. ben: nothing wrong with a bit of water sports, try everything once..."
så ska återgå till det och sen kissilura lite. sen sminka mig lite innan det är dags att gå. kanske försöka väcka tetris till liv också... oj vad högt det råkade bli på tvn...... hahaha

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0