humans do not

yo bitches. blir ett snabbt inlagg nu for jag ar pavag till stranden. har bokat om hemresan nu och jag aker fran phiphi pa morgonen den 17e. hemma pa eftermiddagen den 19. har overnattning i bade bangkok och london, surt men vad gor man inte?
talade om for min boss igar att det fick bli min sista dag, lite trakigt da jag trivdes med det jobbet. trots att det inte blir manga timmars jobb varje dag sa maste man anda anpassa allt man ska gora under dagen efter jobbschemat. sa nu sista ska jag bara sola och bada, promenera runt och kika, kopa lite smagrejer osv.

overlag kanns det ratt tungt med farmor, fick ett mail fran josefine inatt och jag borjade grina nar jag laste. jag ser framfor mig hur hon ser ut, jag har sett liknande forr. sa att aka hem kanns som ett bra val just nu, thailand finns alltid kvar.

Kommentarer
Postat av: Petra

gaah, vet inte om min kommentar skickades så ja skriver igen just in case.



vet hur de känns och vet att de inte blir bättre bara för att nån säger så, men ja finns här å de vet du. ja längtar till tisdag då man kan pussa på dej igen. PUSS

2010-01-15 @ 11:49:59
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: Susann

Tycker mycket om det du skrev! Kul att se lite prima saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-11-30 @ 10:35:10
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0