goddammit motherfuckers you ain't got it like me



hej hej hallååååå, precis som timbuktu säger.
har varit en riktig kanonstart på helgen ska ni veta.

sju ska lisali kliva upp för att åka och jobba så jag går upp och hjälper till med frukost eller något, jag var sådär halvsovande så jag kommer helt ärligt inte riktigt ihåg. ramlar ner i sängen igen och vid tio kommer petra hem. vid halv elva börjar jag och sanna vakna till liv och jag går upp och käkar frulle medan sanna klär på sig och går hem. vid 12 går petra till skolan och rewind (om sannas nya drog är leverpastej och gurka så är det här min nya) börjar på mtv. eminem är först ut och följs av jay z ft linkin park och efter ett par låtar kör dem minute man med missy elliot. snacka om att jag satt här hemma och log mitt allra största leende alldeles för mig själv haha garvade faktiskt till och med högt ett par gånger om jag ska vara ärlig. är man så jävla rolig som jag är, då finns det inte mycket att göra åt saken.
vid 2 går jag ner på stan och möter jonas. laddar busskortet till ikväll, köper två par strumpbyxor (eftersom det verkar vara all out på balla leggings så blev det ett par helt vanliga hederliga) och hittar en tröja på weekdays grabbavdelning som blev min tack vare ett presentkort jag fick i julklapp.

nu har jag kommit hem igen, ska hoppa in i duschen och sen fixa mig inför kvällen. om 1½ timme bär det av hem till mamma för käk.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0