get the party started

yo.
har precis målat naglarna (asså verkligen precis nyss, 2½ min sen max. i det här landet torkar naggellacket långt innan jag hinner börja kladda), alla har väl duschat och fixat sig och nu ska vi strax ut och käka innan vi testar bangla road.
idag har vi bara softat deluxe, gick väl och la oss vid 5 imorse (thai-tid) medans efterfesten fortfarande pågick och gick upp vid 2 idag. eftersom det varit "dåligt väder" här har vi mest hängt i huset. men nu ska vi som sagt strax ut och kika läget.

ttyl mah'fakkas haha kan inte ta mig själv seriöst när jag skriver så.

puss

Kommentarer
Postat av: cuz

waaazzaaaap!!



fan va najs att du har kommit till ett sånt bra place. akta dig dock för sjukdomar hosthost

men i want more updates please!!! mormor mår tydligen inte såbra igen men jag ska se till o bli frisk så jag kan åka o hälsa på henne o kolla läget. har varit piss förkyld. så jag meddelar dej hur de gick när jag vart där. ha så jävla kul nu o sola järnet för mig!!puss

2010-01-07 @ 22:22:19
Postat av: p

sv: haha hade varit najs att åka till portugal iofs, men får nöja mej med näst bästa (handboll :D). fast kortisen är inte meeed :(

sakanr dej grymt mkt

2010-01-08 @ 01:06:28
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0