fuck it i phuket

är så grymt trött nu att det är stört. (matte, borde jag vara duktigare på att ta mina cepigast-piller? haha) har varit supergosigt hos maria ikväll, den tiden jag var vaken i alla fall. moa säger att jag får vara jetlaged i två dagar till så jag kör på den fullt ut. att promota för jb idag gick kanon och samtliga var nöjda med vår insatts. att det är så kul gör också att svaret är givet när de frågar om ifall de får höra av sig fler gånger. saknar att hänga på jb faktiskt, hur många idioter saknar sin gymnasieskola liksom? måste vara den familjära stämningen och det faktum att jag hittade några av mina bästa vänner under mina tre år där. nu håller ögonlocken på att trilla ner så pass att det blir svårt att stava rätt vilket nog är ett tecken på att det är dags att börja runda av. big day tomorrow minst sagt, men vi hörs mer om det imorgon. puss och kram (skit i det god natt och sov gott (8) svennebanan, jag och matte pumpade i bilen. kapunkaa)

Kommentarer
Postat av: Moa

De var galet mysigt!

Tack för armnbandet finaste!

2010-01-24 @ 13:31:49
Postat av: maria

det var så myyyyyyysigt, är så glad för att du är hemma och för att du är min gosigaste!

2010-01-24 @ 14:12:50
Postat av: Mathilda

HAHAHAHA! Jag ser stavningen framför mig ;)

2010-01-24 @ 22:17:38
URL: http://mathildaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0