you weren't smart enough to keep your stupid mouth shut

i don't have to be anyone other than the birth of two souls in one
part of where i'm going is knowing where i'm coming from
i don't want to be anything other than what i've been trying to be lately
i'm tired of wondering what i've got to do
or who i'm supposed to be
i don't want to be anything other than me


du kommer dras med dig själv hela livet så se till att trivas med den du är.
gör det du vill göra, var med dem du vill vara med, bo där du vill bo,
gör de val som känns bra i din egen mage.
lev ditt liv så som du vill leva det, vad andra tycker spelar i det långa loppet ingen roll alls.
i slutändan är det du som ska se tillbaka på ditt liv med glädje,
det är du som ska vara nöjd med den du blev, ingen annan.
skit i vad alla andra tänker och kör ditt eget race.
dansa som om ingen ser dig.




imorgon börjar jag läsa naturkunskap b (en av de obligatoriska kurserna för logoped som jag lyckades missa på gymnasiet) och nästa vecka börjar jag läsa en kurs som heter barn och ungdomar i det mångkulturella samhället. kommer bli grymt intressant faktiskt. måste plocka fram fördjupningsarbetet jag skrev i svenska b i tvåan och läsa igenom, min titel blev mångkulturellt ungdomsspråk/-slang och jag kirrade ett mvg på den. rätt nöjd tjej, skulle vara kul att fräscha upp minnet lite och se vad jag skrev. kommer väl dock som vanligt hitta tusen fel och nästan skämmas över att jag lämnade in en så ofärdig text. men skit i det, kunde ju omöjligt ha fått bättre resultat.

ps. varför är facebook och min dator ovänner? funkar kanon på mobilen, dryg. råkade förövrigt snubbla över mina högtalare alldeles nyss, vid mammas dator.. undra vad de gör där borta?

kiss and hug
och sov gott
för ja, jag kommer somna vilken sekund som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0