i might as well kick it

fullt upp har det varit. igår åkte jag förbi farmor en sväng på eftermiddagen för lite snicksnack och sen kom maria hit för att segishänga. godis och popcorn och saft och film, båda höll väl på och somna typ 25 gånger under filmen så vi gick och la oss tidigt. skönt som fan. båda sov väl innan tolv tror jag haha. vid två idag  drog maria och jag åkte förbi farmor igen innan det var dags för lisa att komma förbi här. så hon fick glo medans jag duschade och sånt och sen åkte vi ner på stan för hejdåmiddag för melle på dragon palace, vidare till terassen (hejdåöl?) innan jag lämnade dem där och gick till storken för hejdåfika med petra. nu är jag hemkommen och borde väl förmodligen börja packa.. men i vad? just nu lutar det åt att köra enbart handbagage på vägen ner och köpa någon jävla väska där så man får med sig allt hem igen. hur låter det?
ye ye wow wow
ska fundera vidare sen kolla lite gossip girl innan mina ögon ramlar ihop.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0