don't hate the game

yo listen up, here's the story. närå, men fan vilken natt! alla som säger att nyår är överskattat håller jag med, men jag toppar på något vis varenda år. det är ganska lyckat, blir bara bättre och bättre med åren, hoppas den traditionen håller i sig. anyways, jag har inte vågat resa mig upp än för att se om benen håller mig. men dammit, tror jag ska göra ett försök att ta mig till köket i alla fall och göra iordning lite frulle. undra om vi har pizza hemma.. tvivlar på det. synd. chirre har vi nog inte heller. ska garanterat införskaffas när jag är tillräckligt representabel och stark i benen för att kunna ta mig ut.
just det, sickan måste ju ha mat.. dags att sluta sjåpa mig och vara en bra ansvarsfull mamma hehe.

hörs vi lite senare? puss och kram

Kommentarer
Postat av: maria

gilla på facebook

2010-01-01 @ 15:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0