but we were never meant to be baby, we just happend

god morgon.

sitter och äter frukost och kollar på sex and the city at the moment, blev en timmes sovmorgon idag. när det är sådär varmt och gosigt under täcket så vill man ju helst inte kliva upp alls. vaknade när alarmet ringde vid 10 och somnade om och vaknade självmant tio i 11 så, helt okej ändå :)

efter frukosten ska jag skriva upp lite saker i kalerndern från kursen igår och så ska jag läsa nk. och duscha och fixa naglarna. annars tror jag inte att jag har så mycket att göra fram till tre idag när nk:en börjar. men det är ganska skönt, en riktig slappar-förmiddag.

nej ska fortsätta på frullen innan oboyen kallnar, usch.
puss :)


Kommentarer
Postat av: jo'ho'bro

bilder från nya stället?

2010-01-28 @ 23:00:23
URL: http://jonassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0