and we know it’s never simple, never easy, never a clean break

...god morgon.
herregud!

så full som jag var igår, det har jag inte varit många gånger alltså. känner mig fortfarande full så nu har jag ett val. antingen tar jag ett glas vin och håller igång ända till ikväll när vi ska fira maria. eller så försöker jag nyktra till nu och taggar till senare ikväll igen.. fast det brukar vara ganska tungt, ifall man nyktrar till nu så blir man ju bakis och det är inte det lättaste att tagga till då. fast å andra sidan lär man ju klassas som alkis om man börjar dricka igen så fort man vaknat.
ye ye wow wow, nog om det.
gårdagen var kul som fan, lite lätt spårad sådär och jag hade ju en hel del bus för mig. men det är en sån där grej som man verkligen inte skriver i bloggen om utan bara viskar lite om med sina vänner haha

om någon timme kommer min mamma hit med lite mat haha hon förhörde mig igår med frågor såsom "äter du ordentligt? har du pengar så du kan lägga undan till hyra?". underbara söta lilla mamma. hon är lite läskig alltså, hon känner i kroppen när något händer med mig eller jonas. hon kan vakna mitt i natten med ett ryck och ringa och fråga vad som har hänt. då har det alltså hänt något men hon kan omöjligt veta om det.. hon bara känner det. så vill jag också vara med mina barn, känna i kroppen när de beöver hjälp.

nu ska jag städa badrummet.... blev ju lite skitigt där inne efter inatt. PIK hahaha
see you

Kommentarer
Postat av: Anna

"lätt spårad" är en underdrift tror jag ;)

2010-01-31 @ 20:57:07
URL: http://anarojas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0