and from your lips she drew the hallelujah

yo bitches, sh-shake that ass.

kursintroduktionen idag var bra, känns som att det kommer bli en väldigt spännande kurs. helt i min smak. har också kommit på att den faktiskt kan vara bra att ha i bagaget sen under mina år som framgångsrik logoped haha. störde mig en del på några av mina nya classmates dock men det är väl sånt man får leva med.

sitter just precis nu och käkar middag, nudlar med en liten grönsallad på sidan av. orkade inte göra iordning något stort, blev wok till lunch så ett riktigt mål blev det i alla fall. och riktig frukost såklart. i love frulle alltså, sjukt gott. tror billing är den enda i världen som förstår den kärleken.

om någon timme eller två kommer sanna hit och umgås lite. åh vad jag önskar att hon har godis med sig till mig. jag vet att det är veckodag men jag får faktiskt vilja äta godis idag så det är lugnt haha
sen hoppas jag att en liten smaskig unge kommer hit och håller mig i handen när jag ska sova också, men man vet ju aldrig med sånt där.

mer än såhär tänker jag inte leverera just nu, så ni får vara nöjda med det :) eller ja, en bild ska ni ju såklart få. en från thai idag också bara för att jag vet hur avis ni blir.
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0