when the lights are out, entertain us

detta kan bli ett kort inlägg eftersom min mami kommer och hämtar upp mig vilken minut som helst. så ni vet.

igår, började med att träffa smarran på vk för lite skivstångspass. stressa hem och stressa in i duschen, fixa sig och slänga i sig en macka för att kl 2 gå ner till snerikes för att möta upp folk. upp i en studentkorridor för att korka upp. vid fyra fick vi dra oss mot någon universitetslokal för att lyssna på när alla viktigare snerikar presenterade sig samt lite regler och traditioner och sånt. sen in på snerikes där det var sittning. jag råkade skaffa mig en dejt vid honnörsbordet så det var bara att sitta där och le och hoppas på att inte göra några fel haha kan man känna sig mer malplacerad, sneakertishan och converse liksom? men det är nice, varför inte rulla street style på en sittning?
efteråt blev det klubb, lite segt med folk och dansgolvet såg ut som parken zoo eller dylikt. nämner inga namn (men det beror ju på att jag inte kan några namn haha) men vissa kan inte dansa alltså. det är det roligaste jag har sett.
råkade hamna på en halv-sexa(?) där framåt ett med lappleken och lite sånt innan jag kände att det var dags för mitt trötta huvud att traska hem.
ringde tre olika killar (som jag inte träffat på väldigt länge, saknar lite liksom) som försökte få med mig på tre olika efterkulor. en erbjöd sig till och med att betala bulle för mig dit. riktigt smikrande måste jag erkänna eftersom man bara bjuder in softa människor på efterfest. men när man ska vara mogen och ansvarsfull och göra det rätta valet så får man vara lite tråkig ibland. idag är jag ruskigt glad att jag stannade hemma kan jag tala om, ser ni vilken tid det här inlägget är publicerat eller? fy i helvete. vilken minut som helst kommer som sagt mamma och hämtar upp mig för att åka till mormor och hälsa på. i eftermiddag blir det till att hälsa på farmor också med josefine. riktig familjedag? haha perfekt med 12timmarskrök dagen före... kommer för fan behöva vara nykter ett år för att detoxa. men sånt där kan man fan hålla på med när man blir gammal och tråkig. blir förhoppningsvis nyktert ikväll i alla fall men måste självklart överlägga med frugan om detta, här tar vi inga beslut på egen hand inte haha. blir hårt nästa vecka så kan vara bra att vila upp sig känner jag.
no no hoe, nu ringer mamma så ska stänga av här och sätta på mig jackan.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0