we can get down like there's no-one around

visste in att...
..jag vill - stanna kvar precis exakt så som det är nu, jag trivs så bra med nu
..jag har - alldeles för lite pengar för att överleva egentligen, men det gör inte ens något
..min senaste kyss - borde jag förmodligen skippat
..jag lyssnar mycket på - mtv
..jag funderar på - framtiden
..jag pratar – om det mesta med de flesta
..jag inte gillar – negativa människor och gnäll
..min första riktiga kyss – var riktigt ogenomtänkt
..jag avskyr när folk snackar - om saker jag skiter i haha
..kärlek är – real. ridiculous, inconvenient, consuming, can't-live-without-each-other. precis som man vill ha det alltså
..jag gillar – att umgås i alla dess former, tycker det är extremt tråkigt att vara själv
..jag alltid kommer att – sätta mina vänner högst på priolistan, de är viktigare än allt annat
..jag är förälskad i – tetris såklart
..sist jag grät var – när jag läste igenom mina egna inlägg i "det är okej att inte alltid vara glad"-kategorin här på dontshednotears
..min mobiltelefon är – den viktigaste materiella manicken i mitt liv
..när jag vaknar på morgonen – så ler jag
..innan jag somnar – borstar jag tänderna som alla andra. sen snackar jag med petra, ifall jag inte hinner somna..
..idag har jag – käkat frulle, ska snart byta om och stick och träna
..jag just nu tänker på - hur stressigt det kommer bli mellan 13-14, men att jag gillart
..i kväll ska jag – på reccemottagning och supa till
..i morgon kommer jag – åka till mormor på fm och hälsa på farmor på em
..jag hoppas – att coop ringer och talar om att jag får jobbet snart
..jag verkligen vill - att snön ska försvinna och det blir ca 15 grader varmt
..jag saknar - morfar.


det är oklart om det var efterfest eller förfest..
ett som är jävligt säkert dock är att det var london.

Kommentarer
Postat av: Petra

älskar dej med frugan

2010-02-05 @ 13:30:04
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0