when i don't really want no one else

good morning vietnam!

har varit uppe sen tio som vanligt men vaknade redan vid 8 eftersom tetris gick upp då för att traska mot uu. strax innan tio måste jag ha somnat stenhårt igen för jag hörde varken när tetris gick och så drömde jag väldigt verklighetstroget. fattade verkligen inte vad som hände när klockan ringde och vart alla människor i drömmen tog vägen.

idag ska jag duscha, diska, käka pizza till lurre och läsa kurslitteratur. ikväll ska jag och tetris gå på bio, fick biobiljetter av petras faster igår som går ut på lördag. vilket är synd eftersom vi har planerat att gå bio på söndag. men vi ska nog gå då också, se valentines day på valentines liksom. fira alla hjärtans dag lite haha :) ikväll tror jag tetris ville se sherlock holmes (jude law i huvudrollen, så det är klart man inte tackar nej) och sen har frugan även vunnit biljetter till förhandsvisningen av filmen farsan (fares-grabbarna gör det igen) i sthlm men eftersom hon ska sova hemma hos föräldrarna på torsdagkväll och jag ska vara barnvakt så får vi se vad som hinns med.

är mycket som händer i veckan. det är en grej som förmodligen inte kommer hända vilket är smidigast med tråkigt som fan. ni fattar förmodligen ingenting nu men ni behöver inte bry er. imorgon är det nk b i alla fall och sen hämta w&t, kanske dra en sväng till fyrishov och leka lite. undra vem som kommer tycka det är roligast, dem eller jag.. på onsdag kommer sanna och lisa hem och på tosdag ska jag vara barnvakt åt bianca, gosungen. på fredag kommer jag nog hem från sthlm igen och då fyller frugan 20, kommer firas så det står härliga till. på lördag är det gasque och på söndag blir det som sagt bio. där har ni i alla fall lite av veckans planer. ska försöka läsa så mycket som möjligt till bums också, och traska iväg till blåsenhus för att låna en sista bok någon dag.

annars då, 33% av finisarna är framme på lamu (kenya, afrika) nu och vi har kontakt. de lever och för cirka fem timmar sedan så kröp de ut ur sina myggnät för att sätta sig på ballen och käka frukt till frukost. nej nej, sån där skit blir man inte avis av. thailand saknar man ju inte heller.. och inte la heller för den delen. sitter och kikar på lite bilder därifrån just nu (ny profilbild på face blev det, checka), vad bra man hade det alltså. hoppas stenhårt på att kunna åka tillbaka i sommar, men sån tur har man nog inte. när jag fyllt 21 i alla fall, då jävlar. den sommaren drar jag till riktiga the west igen och glider runt. då ska jag se både san francisco och las vegas (och china town) som vi missade i höstas. man kanske skulle passa på att åka till deras sommarhus i marthas wineyard också så man kan ta chansen att se new york när man ändå är i närheten. herregud, man kanske skulle ta och börja planera en resa till sommaren 2012 alltså.. jorden skulle väl ändå inte gå under förens i oktober eller så, så då hinner jag ju haha

 

over and out i guess, har inget mer att dela med mig av just nu.

krampuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0