i'd like to make myself belive

tjenis.
här är det segt ska vi veta. inte bakis, igår var jag nykter men följde ändå med petra till jobbet framåt 23tiden. vdala och sen saluhallen. hade faktiskt roligt men orkade inte ta mig ända till saluhallen utan efter vdala gick jag mina 15 meter hem och kollade på film. när tetris kom hem sen somnade jag ganska fort.
idag har jag dammsugit lite samt fått hit sängen, känns kanon. varit förbi stadsbiblioteket också och hämtat boken som jag var tvungen att skicka efter. köttbullar och spagetti till lunch med petras faster här hemma för ett par timmar sen och snart kommer mamma och jonas hit och tada de har pizza med sig. love alltså, riktig fet jävla kärlek. har varit sugen på pizza hela veckan så när mamma frågade om hon och jonas kunde komma förbi ikväll och se lägenheten och käka pizza höll jag på att ramla ihop av lycka. de kommer om en timme eller två tror jag. kommer bli riktigt härligt även fast magen är full av köttbullar.

efter lunch pluggade jag.. tills jag somnade. riktigt skönt att sova lite middag faktiskt för jag tror jag fått lite för lite sömn på senaste. tur dock att telefonen ringde efter drygt en timme så jag inte sov bort hela eftermiddagen, då hade jag garanterat inte kunnat somna ikväll, och den är jobbig.

nu ska jag väl fortsätta läsa lite kurslitteratur i väntan på food delivery :) kan inte sluta tänka på hur nice det är att jag kommer att gå käka riktig jävla pizza ikväll. hoppas den är från västertorg, gotta love that one.

ikväll får jag och tetris ta en sväng till lutis tror jag, vi har slut på både frukost och popcorn (kris).
bye mah'fakkas.


ps. till josefine, dagens lil'wayne.


Kommentarer
Postat av: cuz

fan alltså, snart e de jag som bjussar på mixern OCH elvispen till dig alltså hahaha

2010-02-07 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0