said i'll always be your friend

yo yo yo,
nu har man skaffat universitetsbibliotekskort också. väldigt moget. har lyckats låna två av de tre böckerna jag behöver till bums nästa vecka också, på två olika bibliotek. och kommer behöva gå till ett tredje bibliotek för den tredje boken.. ska nog lägga upp det lite smidigare till nästa gång.

nk idag också, lab. cellen i mikroskop. nästa tisdag ska vi få resultaten på provet. har insett att jag råkat skriva lite tvärtom på en grej men hoppas mina svar räcker till ett mvg ändå.

nu ska tetris iväg och få ansiktsbehandling och jag ska bara ta det lugnt. langa iväg ett par mail och sen kanske kolla på en film. ikväll ska vi äta benfri fälskkarre och potatis till middag, lite grönsaker på det. riktig vuxenpoäng på den också.

imorgon förmiddag blir det skivstång på väderkvarn med maria, sista gången vi ses innan hon åker till kenya. känns ganska bra att det inte blev skivstång för mig igår utan 40 min spring på rullbandet istället, för idag har jag träningsvärk.
förövrigt fyller ju marran år idag, så puss och grattis och hej vad jag gillar dig!

glider runt i solbrillor som en riktigt stjärna!

Kommentarer
Postat av: maria

gullis <3 pussis

2010-02-04 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0