you knock my lights out but i still shine

tjabba.
sitter här och väntar på att tetris ska komma hem från systemet. då ska vi gå och handla lite, kylskåpet har börjat eka. ikväll ska jag, tetris, lisali och walle ut. börjar som vanligt här och sen traskar vi de 50 metrarna till snerikes. ska bli kul att komma ut lite och träffa folk och sh-sh-shakea asset lite. tror till och med att jag kör baggy ikväll, kommer bli nice alltså. om jag tycker att ni förtjänar det så kanske det dyker upp bilder imorgon :)

imorse vaknade jag förövrigt av att de ringde från jobbet jag var på intervju för igår, i got it. så imorgon blir det utbildning och sen antar jag att jag börjar nästa vecka. kommer sitta fint med lite cash även om själva jobbet ger mig psykiska problem haha.


gotta pee och sen hinna träna innan tjejerna droppar in. ttyl.


kvällens outfit kanske kommer likna jontes leka-i-trädgården-outfit hösten -95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0