it's just like letting go

ungefär tre minuter efter inlägget imorse (inte det med snyggjossan i alltså) fick jag ett sms av smarre att hon hade landat i sverige. lycka! så efter intervjun idag gick jag hem, softade lite med tetris innan hon gick till skolan och marre kom hit och mös lite, berättade om kenyaland och sådär. nu har hon gått igen och tetris står och lagar mat, det luktar gott och jag är lite hungrig men kl 7 ska jag hem till walle och få mat där så tettran (haha) får äta själv. hos walle blir det god mat och mys under kvällen så det kommer bli kanon. synd att det är lika kallt ute som under finska vinterkriget så man fryser ihjäl bit för bit så fort man sticker näsan utanför dörren.


idag skulle min morfar fyllt 90 år om han levde. så ikväll när jag kommer hem ska jag tända ett ljus för honom, precis som jag vet att mamma gör hemma hos sig. precis som vi alltid gör när det är en speciell dag.

mormor, jag och jonas för 14-15 år sen

Kommentarer
Postat av: Sanna

om jag gör!

2010-02-23 @ 10:58:34
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: marre

lycka att få träffa dig samma dag som man landar på arlanda, det är kvalité det! så fin lägenhet ni har också, pusssssssssssssssss

2010-02-23 @ 14:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0