it's none of your damn business, kid

okej. jag har fått en förklaring nu på varför det är lack of comments. jag skriver ju inget som ni kan kommentera. ber om ursäkt för detta. nu är jag faktiskt lite bloggsugen också så man lär ju passa på.

är så himla nöjd med mitt val av universitetskurs alltså, det är verkligen kul på föreläsningarna/diskussionerna. kan egentligen inte sätta ord på det, handlar väl mest om att det prickar mina intressen eller något. född in the hood yao, born and raised. hahaha (nej inte alls född i sunnersta...)


annars då.. biggest looser. jag är helt besatt! vill också vara asfet och sen bli spöad av jillian lite och sen bli fit for fight... eller så vill jag bara att någon kickar mitt ass all the way to friskis alltså och makes me träna. sjukt, vet typ inte hur man gör när man tränar själv, har så svårt att komma iväg. har väl visserligen varit extra omotiverad på sista tiden pga andra anledningar men anyways.
men beach10? hm.. eftersom jag i princip ser likadan ut tränad som otränad så är inte det där något som motiverar mig. det som är skillnad är hur jag känner mig. och det är klart, ser fortfarande mig själv som en aktiv tjej, träningstjej liksom. men måste nästan börja banka in i mitt huvud att jag inte är det. inte längre, tragiskt.

anyways.. vad har ni för er? (och nu får ni fan se till att svara på detta)
kisses

Kommentarer
Postat av: cuz

good job kiddo, men lite mer än så krävs för o kommentera(..i framtiden då..)

2010-02-17 @ 22:00:23
Postat av: Melina

Är likadan. Har alltid tränat, innan. Nu? Nu är jag värdelös. Bara att inse och göra något åt det! någon dag..........



jag är hemma hos mamma och pappa. ska snart bli hämtad av min bror som varit på hockeyträning. då ska jag hem till mig i min lilla lägenhet och mysa ner mig i mitt täcke, i min säng osvosv. Skönt att komma hem efter att ha varit... hemma..? hehe. pusss<3

2010-02-17 @ 22:09:59
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0