the bad boys are always spinning my mind

god morgon!
uppe med tuppen som ni ser. idag har jag intervju kl 11.


helgen har varit lugn, i torsdags käkade jag middag och sov hos mamma, i fredags käkade jag middag hos pappa och sen kom matte och hämtade mig och vi åkte tillsammans med erik och hannah hit och kollade på hockey och notting hill och käkade chirre tills jag somnade haha. i lördags tränade jag med mamma på väderkvarn (afrodans) och sen åt jag middag hos pappa igen och sen tog jag bilen till sanna för mys, i går följde jag med pappa och handlade innan vi åkte hem till honom igen och åt. har fått så mycket god (riktig) mat i helgen så nu är jag helt proppfull.. tog bilen hem på kvällen sen och chillade lite med tetris innan vi gick och la oss hyfsat tidigt. kollade lite entourage och sådär och sen somnade jag som en stock.

nu har jag precis käkat frulle och ska borsta tänderna och klä på mig lite.. enligt ryktesvägen är det 25 minusgrader ute (??!?!?! börjar nästan tro att vi bor mer norrut än vad vi egentligen gör, typ norrland eller nordpolen eller något) så jag lär ju få klämma på mig varenda klädesplagg jag äger för att inte dö på väg till intervjun. usch, jag som för några dagar sedan talade vitt och brett om att jag ville ha vår, gud ska alltid hitta ett sätt att straffa mig.
nu vill jag tillbaka till phiphi, till 40 plusgrader och banana bar.


tjarrå!
ps. idag kommer moa och maria hem från afrikattttt! :) (maria ring mig)


Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh, sjukt jävla härlig bild!!

2010-02-23 @ 22:28:42
URL: http://chokeboychoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0