shady

hur snygg är inte eminem egentligen? frågan är bara varför han ser ut som en tönt på alla googles bilder.. en grabb som däremot ser ut som en gud på varenda bild är mr ey yo längre ner här. förstår dock inte grejen med tatuerade ansikten? varför vill man? det värsta är nog de tatuerade tårarna. varför gör man så mot sig själv? puppy eyes? why? mr game har det också, en liten tår där i ögonvrån.. ifall jag fick chansen skulle jag fråga varför han har gjort en sån. så om någon springer in i honom så kan ni ju alltid hälsa från mig och sen ringa och tala om vad ni fick för svar. appropå game, langar my life ft lil wayne här under. medans ni lyssnar på den kan ni sitta och fundera på hur det såg ut när jag och frugan kikade in genom deras fönster och klappade deras fula prydnadslejon (typ trädgårdstomtar) som står framför huset, NICE.


 

en sista ska jag bjuda på också, bara för att jag är freak just nu. kanye west, drake, eminem och lil wayne. för er som inte insett det än så är det lil wayne på bilden här över, snyggingen. men det borde ni ju ha koll på, la ju upp het-hetare-hetaste bilden på honom här på dontshednotears för inte allt för länge sen. men sorry ladies, josefine har redan paxat.

 

aah men TJARRÅ, nu ska jag krypa ner under täcket med tetris. det måste nog vara det bästa med roomie alltså, att får krypa ner och gosa varenda kväll. over and out. puss!

 

ps. det här inlägget måste jag dedikera till min prinsessa och vän, sanna nyman - som precis har insett skönheten i hiphop. lisali tvingade henne nämligen att se 8mile (för första gången, ja jag vet. ofattbart) för några dagar sen och först då insåg hon att eminem är något att hänga i julgranen.. som att jag skulle ljugit de senaste 6 åren när jag sagt att han är min kung?


Kommentarer
Postat av: ....

har hört att dom tatuerar in teardrops om dom dödat nån, men i hoope not

2010-02-05 @ 09:02:00
Postat av: Sanna

Haha åh sötnos. Nu kan vi lyssna på hiphop tillsammans :))



Dropparna är från början, precis som ovanstående skrev, en tatuering man gjorde om man tagit någons liv i fängelset. sen hur folk ändrar sin syn och tro nu idag, så kan man ju inte vara säker. men från början stod den för det:)

2010-02-05 @ 09:16:19
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: cuz

keep him coming.. =)

2010-02-05 @ 16:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0