just one more taste of you, and i'll be fine

yo mah'fakkas, waddap?

efter ett besök på lutis för att fylla kylskåpet igår drog vi ett besök på friskis. blev 50 minuters rullband för mig innan vi åkte hem och duschade, käkade, fixade och förkrökade med crondahl och walle. sen blev det snerikes.

imorse gick jag upp vid tio för att käka frulle och fräsha upp sig lite innan jag tog bussen ut till södra gottsunda för att käka lurre hos matte (så jävla gott, vi kan inte misslyckas) och sen fick jag skjuts till tv4-huset för att gå på den där utbildningen, börjar jobba på måndag.
kommer alltså ha ett ganska fullsatt schema framöver. jobb och w&t på måndagar, skola och w&t på tisdagar, jobb och skola på onsdagar, skola på torsdagar, jobb på fredagar. man kommer nog börja uppskatta helgerna mer igen nu, men det blir nice.


nu har jag nyligen kommit hem och knepat ihop mitt jobbschema lite och ska strax börja laga lite middag med tetris.. undra vad vi ska laga, kanske pyttipanna eller mammas köttfärssås.. eller chickenbits och ris, mumma.
kisses

Kommentarer
Postat av: Natalie

vad är det för jobb? (:

2010-02-24 @ 18:46:56
URL: http://visomarpita.blogg.se/
Postat av: Melina

Jag vill läsa det där inlägget du pratat om nu! Är så sugen på dina vackra och inspirerande texter. pusshjärtat

2010-02-24 @ 19:55:34
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0