jag vill att ni minns mig som jag var

hej gullisar.
sitter hos pappa nu och sippar på en smirnoff ice och funderar lite. ska käka här ikväll (blir så bortskämd av alla mina föräldrar.. middag hos mamma igår, middag hos pappa idag och middag hos matte på söndag), köttgryta tror jag det blir dagen till ära. vaknade imorse vid 10 i vanlig ordning och satte mig med en riktig brakfrulle framför ett gammalt greysavsnitt och ett avsnitt biggest looser innan jag öppnade fotoalbumen för att leta efter en bild till jonas. slutade med att jag nu har hela mobilen full med foton på fotona i albumen. diskade iordning lite från igår, tog en dusch och fixade lite, åt gulaschsoppa till lurre och sen kom pappa och hämtade mig. svängde förbi farmors hus en snabbis och sen vidare hem till norby för att hänga lite med julle innan hon nu precis åkte iväg till sin pappa över lovet.

har fått se dödsannonsen till farmor som dyker upp i unt imorgon. håll utkik, drar upp den här i bloggen imorgon också tänkte jag. den är så himla fin. och så himla farmor. 


love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0