i really need you in my life 'cause without you it just ain't right

nu har jag precis smällt i mig en macka efter att ha kommmit hem från sjukan (7kan som jossan säger, hahahah). om en kvart kommer petras moster hit och hämtar oss för att åka till ekeby och träna.
så over and out alltså om jag ska hinna byta om.

pumpar förövrigt mmmmmm watcha say mmmmm that you only meant well, well of course you did mmmmm watcha saaaay, all day every day ungefär. allt som hörs i den här lägenheten. stackars grannar förmodligen men tack mamma för högtalarna!

kisses

Kommentarer
Postat av: MIRNESA

haha den låten kan man inte få ur hjärnan! Jag lyssnar på den varje morgon och sen sjunger jag den hela dan i skolan känns det som haha

2010-02-04 @ 22:51:44
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0