i don't wanna rush it, let the rhythm pull you in

Dagens frisyr: bad hair day, blir nog toffs sen
Dagens klädsel: ljusa cheap mondayjeans och svart adidaströja
Dagens smink: mascara och solpuder
Dagens planer: barn och ungdomar i det mångkulturella samhället
Dagens vill ha: en miljard kronor
Dagens saknad: många
Dagens drog: biggest looser
Dagens tråkigaste: att det känns långt kvar till våren
Dagens finaste: de tre på bilden under
Dagens måste: plugga
Dagens köp: nada
Dagens mat: pasta och knäppkorv till lunch
Dagens frukost: macka och juice
Dagens önskan: att det blir varmare snart
Dagens mående: deppigt
Dagens inställning: det här är bara en dag av många som kommer gå och sen bli bortglömd
Dagens låt: tomorrow - sean kingston och wish you were here - wyclef jean
Dagens längtan: när det inte är slask och is på marken och man kan gå ut i skinnjacka utan att frysa. sen längtar jag tills det blir ännu varmare och man badar på dagarna, grillar på kvällarna och sen kan sitta ute med bara en filt och inte frysa. märks det att jag hatar att frysa?

miss you mongos


hej.
var ett tag sen igen. går lite längre mellan inläggen just nu men jag har verkligen inte lust att skriva. noll motivation. speciellt inte när ni inte kommenterar? what's your problem dudes?

idag ska jag läsa i min alienation is my nation och kl 3 är det dags för bumsföreläsning. kommer väl hem efter sex någon gång och då ska jag och tetris käka.. pyttipanna eller något tror jag att det blir.
imorgon är det nk igen, lab tror jag. kika lite i hjärtat kanske till och med.
sen är det helg.
känns inget speciellt med det. ni vet hur man alltid är gladare i slutet på veckan och att helgen är något man ser fram emot. visst ser jag fram emot att få träffa fina människor som jag har planer med men det mesta känns bara ..deppigt just nu. känns inte som att något är sådär jätteroligt längre.
men det är väl så det ska få vara ett tag. inte vet jag.

hörs senare, om ett par dagar eller så säkert.
puss

Kommentarer
Postat av: cuz

vi kanske inte kommenterar för de inte finns några inlägg att kommentera på. så ta dig i kragen o sätt igång o arbeta =) o by the way, tycker vi kör lite pulka race nån dag i helgen kanske??skulle väl va najs?? yepp yepp!!

2010-02-17 @ 15:30:14
Postat av: Hannah

miss u too mongo <3

2010-02-17 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0