hur lågt kan man sjunka och hur kasst kan man må?

har krypit ner i sängen nu efter en lång kväll. vet inte riktigt vad jag ska skriva, vad jag vågar dela med mig av. hur mycket av sitt privatliv kan man dela med sig av i en blogg där man bara har koll på en femte-sjätte-sjundedel av läsarna? jag kanske delar med mig i ett annat inlägg en annan dag men ikväll fegar jag, ikväll tänker jag hålla tankarna för mig själv. jag tänker stänga in dem i mig själv och somna med ett tungt hjärta. sov gott, hoppas ni haft en bra kväll på alla era olika håll och kanter. love, m

Kommentarer
Postat av: Melina

nästa gång finns mitt telefonnummer i din mobil, och det ska användas! älskar dig.

2010-02-28 @ 09:41:50
Postat av: Sanna

älskar dig malin. du är en underbar människa. gymnasietiden hade inte varit samma sak utan dig<3

2010-02-28 @ 14:43:50
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0