don't get me wrong 'cause this might sound to you a bit odd, you own the place where all my thoughts go hiding and right under your clothes is where i find them

god morgon sötnosar.

idag känner jag mig riktigt slö, efter en så hektisk helg och en så busy söndag så behöver jag en extrasöndag. skönt att måndagar oftast är ganska oplanerade i min kalender. ska däremot läsa lite kurslitteratur samt lämna tillbaka en bok på karin boyebiblioteket. kanske hooka med sanna på stan en stund på em också om jag orkar. annars känner jag att det kommer bli en mtvdag för mig och tetris som också mest har plugg att tänka på idag. att vi både borde tvätta och diska tänker jag nog ignorera..
appropå plugg så måste jag faktiskt få skryta lite över nkprovet. en poäng från alla rätt, starkt mvg. känns så jävla bra ska ni veta, har aldrig fått så bra resultat på ett prov tror jag.. inte sen lågstadiet i alla fall. så lite glad är man i allt deppigt ändå.

vi har förövrigt ingen micro i den här nya lägenheten. knas! vi kan alltså inte värma oboy på morgonen, tina kyckling på dagen och poppa popcorn på kvällen. i'll say it again, k-k-k-n-a-s! när håkan ringer hoppas jag att petra spöar upp honom tills han langar en micro alltså, sånt här är inte okej haha

ska leta reda på alienation is my nation som handlar om hiphop och unga mäns utanförskap i det nya sverige, kurslitteratur till bums. korka upp den då förstår ni, vill käka upp chipsen som är kvar från igår också men borde inte, lunch först. och helst middag också, men så länge lär jag ju inte kunna hålla mig.

later.


ps. jag har inte glömt mitt utlovade inlägg om viktighet, det kommer det kommer. i got to fila lite på det ett par dagar till.
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0