but if i kiss you i might miss you babe

någon som vet hur det är med csn.. vilken studietakt är en cvl-kurs på 100 p lagd över en termin, 2 ggr/v? ifall någon vet får ni gärna langa ett sms för jag har ingen aning och cvls jävla telefontider alltså, döda mig.



god morgon. imorse blev jag lite på det klara med att vi kommer att behöva flytta härifrån, men inte flytta-flytta utan bara byta lägenhet. det är någon som tydligen måste ha just den här lägenheten så vi får vara så snälla att flytta. dock är de enda lägenheter som är kvar i det här huset av den tråkigare varianten, ett fyrkantigt rum liksom.. men det får duga, vi har första tjing så fort en sån här lägenhet blir ledig igen. fått höra att folk flyttar hela tiden så det blir nog bra ändå..

idag är prio ett att plugga nk. vid 1-2 ska vi gå och handla, mjölk och sånt som en viss sanna gärna dricker en liter av när hon är full hahaha sen vid halv 5 ska jag ta mig till wilma och tilde och bli lite introducerad. annars nk, all the way.
puss


concrete jungle where dreams are made of
theres nothing you can’t do
these streets will make you feel brand new
the lights will inspire you
lets here it for new york


Kommentarer
Postat av: sanasa

they don't call me a kalv for no reason!

2010-02-01 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0