you'll always be my hero, even though i've lost my mind

god morgon!
solsken, blå himmel och snötäckt gräsmatta utanför fönstret, ganska fint ändå. förmodligen kommer jag ångra mig när jag sticker näsan utanför fönstret och den fryser till is innan jag kommit ner för uppfarten.

igår insåg jag att allt verkligen har närmat sig med stormsteg. den här hösten har gått otroligt fort! har aldrig varit med om något liknande. idag är det den första december, hur sjukt är inte det?
om 5 dagar åker jag hem till mamma
om 7 dagar åker jag till thailand med min extrafamilj
om 24, 25 och 26 dagar ska jag fira min 20årsdag (fyller 20 om 26 dagar, vadå?)
om 31 dagar har ett nytt år börjat
om 46 dagar är det ett år sen jag låg med christoffer för första gången, true story
om 47 dagar har jag tenta

jaja, nu ska jag ta min diarrémedicin som jag glömde ta igår och sen ska jag ta min man under armen och traska ner mot stan. puss och kram
ps. har upptäckt att presentationen visst redan kommit upp i bloggen, inlägget valde däremot att lägga sig längre bak i arkivet. här har ni länk:

Kommentarer
Postat av: Anonym

de kommer blir grymt, o jag tror att alla tog fram sina kalendrar o antecknade just de där med christoffer o ligga hahaha freako! =D

2010-12-01 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0