you affect me

halloj, sitter i sängen nu med min lånedator och funderar över vad jag möjligtvis kommer glömma imorgon. ska i alla fall börja gräva ur troslådan nu, kan ju vara bra att ha med sig åtminstone två par så man kan byta ibland :)

kom alldeles nyss hem från en grekisk restaurang, sjukt gott. tog souvlaki som jag alltid kör på när jag käkar grekiskt. har lyckats plugga en del idag också så det känns bra.


splittrat inlägg indeed men orkar inte tänka rakt just nu. är fett trött men vet inte riktigt varför. det blir väl bättre när jag kommit fram ordentligt i thailand.
vi får se om jag överhuvudtaget lyckas ta mig till uppsala hel och ren, och nu pratar jag inte om att sj inte är så jävla mycket att lita på i dessa snötider. utan nu pratar jag om att min packning (som vanligt) inte går under light direkt. blir två sportbags, en datorväska och en stor påse med julklappar. tungt kommer det bli också, skor och smink väger ju en del.
fan att man blev tjej alltså..


jaja, troslådan väntar.
längtar till popcornskålen!
puss och sov gott sen mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0