tell these people something they don't know about me

halla i stugorna. kan val borja med att tala om att jag inte kommer anvanda nagra a, a eller o i det har inlagget. nagon har namligen andrat installningarna pa datorn haha

idag har vi varit och ridit pa ao namnao (eller vad den stranden nu hette) stranden. det var sjukt kul men ni kan ju forsta hur jaaaavla ont jag har i rumpknolarna nu, det ar fan inte lugnt nagonstans. man far ont bara man satter sig i sangen, nu ar visserligen thailandska sangar ratt harda men vafan.. inte ok hehe det var i alla fall skithaftigt att rida, gick faktiskt bra trots att jag inte har ridit sen jag var typ 14. vi fick gallopera pa stranden och sen red vi bort och kikade pa deras "countryside", dar fanns det getter och hons som gick alldeles losa och kossor som stod fastbundna i nosen och till och med en apa som en gammal tant hade i koppel. sa haftigt att se hur de bodde pa landsbyggden, man sag manniskor som satt och rensade notter och barn som sprang runt och lekte.

nar vi var klara var i alla fall planen att vi skulle aka tillbaka till ao nang och sen vidare harifran till railay (som jag sag att det stavades haha) beach men goran hade en overraskning istallet. sa vi satte oss i var taxi och akte.. och akte och akte. ungefar en timme senare var vi framme, da fick vi ga in i djungeln och dar mitt i allt lag en san hot stream eller vad de heter. en kalla med sotvatten som liksom porlar ner fran berget sa den ar alldeles varm. som en bubbelpool typ, 40 grader eller sa. nar vi hade plaskat runt dar en liten stund sa skulle vi in i taxin igen, akte en kvart och kom till en annan oppning i djungeln, da fick vi ga nan kilometer raka sparet in i skogen och kom till slut fram till en stor naturlig "pool", det var skithaftigt att se alltsa. det var ocksa sotvatten som ran ner fran berget, men i den har stora "poolen" var det inte lika varmt som i den andra mindre kallan. sjukt anda, kan ni tanka er? hanger liksom lianer runt omkring en nar man plaskar runt dar.


nej ni, nu maste jag ga upp och vacka jossan som somnade medans jag stod i duschen. hon verkar gora en vana av det har med naptime haha
puss och kram. och en extrapuss till sanna :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

nöjd

2010-12-12 @ 14:08:00
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Natalie

Haha har nog en video någonstans där du studsar runt på Figge i trav :D

2010-12-12 @ 15:09:46
URL: http://visomarpita.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh vad jag blir avundsjuk!

2010-12-13 @ 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0