slutspurt

tjohoo, hur ar laget dar hemma? nu ar det dags for er att borja forbereda mig pa vad som vantar nar jag andar i overmorgon! hur manga minusgrader? hur mycket sno? hur manga sjalvmordsbombare?



har har vi bara legat och chillat vid poolen hela dagen idag igen. ikvall blir det ingen shopping utan vi ska val bara hanga i restaurangen tror jag. det ar fullmoonparty langre ner pa stranden men tror inte vi kommer glida dit.. varfor andra pa ett koncept som fungerar, och nu syftar jag pa att vi varit pensionarer fran dag 1.

imorgon ska vi upp klockan 7 for att kaka frulle innan vi aker taxi tillbaka till ao nang. yes you heard me, vi akte bat hit och har nu fatt reda pa att man kan aka bil ocksa. tar ungefar lika lang tid, 2.5 timme.
i ao nang kommer vi att glida in pa ingegerd och gorans nasta pool och chilla dag pa dagen, sen pa eftermiddagen blir det annu en aloeveramassage och sen middag och efter det blir det sista tillfallet att gora den sista shoppingen! kanon va.


vi hors va, puss!

Kommentarer
Postat av: Karin

Förbered dig på en chock - kallt och mycket snö. Du kommer att frysa rumpan av dig :)

2010-12-21 @ 14:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0