second time around

ho ho ho
nu ar vi pa phiphi, vi kom hit igar formiddag. halva dagen gick at till att hitta ett bra boende, killen som skulle hjalpa oss borjade med att visa oss ett hotell i ena anden av stranden. dar tog han med sig en slangbella och borjade klattra upp for nan lang stenstrappa upp bland traden. jag kan ju saga sahar, jag och jossan kom aldrig anda upp. nar vi borjade motas av tjugo apor som hoppade runt och stirrade pa oss och sag hungriga ut da vande vi! haha
jag forsokte ocksa fa till sa att vi kunde bo dar christoffer och killarna bodde forra aret men det var fullt. istallet hamnade vi i en bungalow bredvid, ocksa pa stranden sa det ar nice som satan. vi chillar pa stranden och badar i ingegerd och gorans pool hela dagarna.
igar gick jag och josefine ut pa en bar efter middagen men det blev anda inte sa langvarit. riktiga pensionarer beter vi oss som haha

nu ikvall ska vi bara ta det lugnt, imorgon ska vi upp tidigt for att byta hotell. det vi bor pa kommer ga upp dubbelt i pris efter den 15e, det ar nu hogsasongen borjar och vara cash borjar ta slut haha
sov gott sen alla mina fina dar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0