second last

hej pa er! sista dagen pa phiphi firade vi med att snorkla i en lagun och utanfor maya beach. vi var aven forbi den riktiga monkeybeach men inte fan sag vi nagra apor. de enda som var monkey pa den stranden var nog jag och josefine.

imorgon aker vi till koh lanta. dar har vi gjort en riktigt bra deal med golan (thaiarnas satt att saga goran) sa att jag och josefine betalar lite mer an vad vi gjort pa boende hittills och sa lagger han till lite (las mer an dubbelt) sa far vi kanonfint boende. narmare bestamt en stor bungalow mitt pa en ode strand, kan fan inte bli battre. skont att avsluta resan med riktig lugn och ro sa man kan vila upp sig infor de haktiska veckor som vantar nar jag kommer hem.
annu skonare ar det att jag och jossan ska crasha ingegerd och gorans rum inatt eftersom vi typ har loppor i var sang. mina ben klar sonder och josefines ar kanske 30 000 ganger varre. vi var till och med pa sjukan idag och hon fick tva olika piller som ska tas tre ganger om dagen och sa smorjer vi med massa kramer. sa som sagt, lyxbungalow bring me what you got.

jaja, nu ska vi rulla ut fran internet. puss och kram alla dar hemma!

Kommentarer
Postat av: marre

du är snygg och det lät roooliit mannen

2010-12-17 @ 16:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0